Головна » Статті » Методична скринька » Вчителю на замітку

До уроків вивчення нового матеріалу:

До уроків вивчення нового матеріалу:

  1. Заучування матеріалу з підручника та його переказ;
  2. Доопрацювання матеріалу створенням малюнків, креслень, схем до матеріалу вивченому на уроці;
  3. Збір матеріалу з додаткових джерел інформації.

До уроків узагальнення:

  1. Відповіді на спеціально підібрані питання вчителя;
  2. Підготовка до відповіді по заданому вчителем плану;
  3. Самостійне складання плану відповіді по заданій темі;
  4. Виділення основного змісту та відкидання другорядного з заданого по темі тексту;
  5. Самостійне доведення того чи іншого вузько направленого положення або доведення загального, аналогічно тому, яке давалося в класі;
  6. Підбір додаткового матеріалу по заданій темі.

До уроків закріплення знань та умінь:

  1. Практична робота (виготовлення методички, карточок, таблиць);
  2. Рішення задач, аналогічних класним;
  3. Рішення нестандартних задач;
  4. Рішення задач з між предметними зв’язками;
  5. Самостійне складання та розв’язок задач;
  6. Самостійне вивчення підрозділів матеріалу;
  7. Робота над помилками.

До уроків контролю й перевірки знань:

  1. Письмові відповіді на питання;
  2. Домашня контрольна робота;
  3. Рішення нестандартних задач;

Способи завдання домашньої роботи

  1. Виконати Д.З. по заданому зразку. На карточці – рішення задачі, аналогічне домашньому(слабому ученику);
  2. Самостійно вивчити матеріалу підручника. Складіть план відповіді, визначте головне в матеріалі, що вивчається. При відповіді у дошки планом можна користуватися;
  3. Колективне домашнє завдання. Клас ділиться на групи по 5-6 чоловік приблизно однаково готових до роботи по заданій темі. Кожній групі дається завдання;
  4. Добровільно вибране домашнє завдання (дайте дітям вибрати ті, задачі які вони схочуть, наперед заготовте список з завданнями);
  5. Карточки для слабких учнів:

    - З пропусками, які необхідно заповнити;

    - З помилками, які необхідно виправити;

    - З незакінченими реченнями.
  6. На дошці креслення: 

    - скласти та розв’язати задачу, аналогічно розв’язаній (для середніх учнів);

    - розв’язати задачу по даним креслення (вона аналогічна класній)(слабким учням);

    - Скласти можливі задачі до того ж креслення, добудовуючи, якщо необхідно недостаючи елементи (сильними учнями);
  7. Індивідуальне додаткове завдання(або замість домашнього завдання – слабким учням);
  8. Необов’язкові самостійні завдання, які учні вибирають учні для в некласної роботи (наприклад, на неділю);
  9. Самостійна робота по застосуванню засвоєних знань в нових ситуаціях або по виправленню помилок, допущених в контрольній роботі.

Способи перевірки домашнього завдання

  1. У дошки учень вирішив домашній приклад:

    – фронтально задаються питання, на підставі чого випливає справедливість виконаної після запису умови перетворення, потім – наступного і т.д.

    – на дошці запис рішення прикладу, аналогічно домашньому. Рішення закрито. Фронтально опитується порядок виконання завдання з покроковим відкриття хода рішення.
  2. Виявлено, Що №… не виконано або виконано не вірно у багатьох учнів

    – Виконується цей приклад у дошки вчителем за допомогою учнів, до яких вчитель адресує свої навідні питання;

    – Аналогічний приклад виконується знов уже біля дошки учнем, якого вчитель визиває. Запис по проханню вчителя коментуються з місця учнями.
  3. У дошки учень записує рішення задачі або приклада. На якомусь етапі вчитель його зупиняє і викликає іншого учня, щоб той продовжив задачу і так далі.
  4. В класі за допомогою консультантів ведеться перевірка домашнього завдання та правильність його виконання. (В ролі консультантів виступають самі учні, наприклад один – два з кожного ряду).
Категорія: Вчителю на замітку | Додав: Natali_a (08.01.2012)
Переглядів: 1037 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]