Проблема роботи з учнями, які навчаються на низькому рівні
| Етапи уроку | Види допомоги у навчанні | | У процесі контролю за підготовленістю учнів | - Створення доброзичливої атмосфери під час опитування.
- Зниження темпу опитування, дозвіл довше готуватися біля дошки.
- Пропонування учням орієнтовного плану відповіді.
- Дозвіл користуватися наочними приладдям, підручником.
- Стимулювання оцінкою, підбадьоренням.
| | Під час викладення нового матеріалу | - Вживати заходи щодо підтримки інтересу до тих, хто погано встигає, за допомогою запитань, що з’ясовують ступінь розуміння навчального матеріалу.
- Залучення їх як помічників у підготовці приладів, наочності тощо.
- Залучення до висловлювання пропозиції в разі проблемного навчання, до висновків та узагальнень або пояснень суті проблеми, висловленої сильним учнем.
| | Під час самостійної роботи на уроці | - Поділ завдань на етапи, надання більш простих завдань.
- Посилання на аналогічне завдання, виконає раніше.
- Нагадування прийому чи способу виконання завдання. (пам’ятки).
- Вказівка актуалізувати те чи інше правило.
- Стимулювання оцінкою, похвалою.
- Ретельний контроль за їхньою діяльністю, вказування на помилки. Перевірка, виправлення.
| | Під час організації самостійної роботи | - Вибір найраціональнішої системи вправ.
- Докладніше пояснення послідовності виконання завдання. (картки зі зразком, алгоритмами).
- Картки-консультації, картки з орієнтовним планом дій.
|
|
| Категорія: Вчителю на замітку | Додав: Natali_a (07.01.2012)
|
| Переглядів: 1267
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[
Реєстрація |
Вхід ]