Головна » Статті » Методична скринька » Вчителю на замітку

Проблема роботи з учнями, які навчаються на низькому рівні


Етапи урокуВиди допомоги у навчанні
У процесі контролю за підготовленістю учнів
  1. Створення доброзичливої атмосфери під час опитування.
  2. Зниження темпу опитування, дозвіл довше готуватися біля дошки.
  3. Пропонування учням орієнтовного плану відповіді.
  4. Дозвіл користуватися наочними приладдям, підручником.
  5. Стимулювання оцінкою, підбадьоренням.

Під час викладення нового матеріалу
  1. Вживати заходи щодо підтримки інтересу до тих, хто погано встигає, за допомогою запитань, що з’ясовують ступінь розуміння навчального матеріалу.
  2. Залучення їх як помічників у підготовці приладів, наочності тощо.
  3. Залучення до висловлювання пропозиції в разі проблемного навчання, до висновків та узагальнень або пояснень суті проблеми, висловленої сильним учнем.

Під час самостійної роботи на уроці
    1. Поділ завдань на етапи, надання більш простих завдань.
    2. Посилання на аналогічне завдання, виконає раніше.
    3. Нагадування прийому чи способу виконання завдання. (пам’ятки).
    4. Вказівка актуалізувати те чи інше правило.
    5. Стимулювання оцінкою, похвалою.
    6. Ретельний контроль за їхньою діяльністю, вказування на помилки. Перевірка, виправлення.

Під час організації самостійної роботи
  1. Вибір найраціональнішої системи вправ.
  2. Докладніше пояснення послідовності виконання завдання. (картки зі зразком, алгоритмами).
  3. Картки-консультації, картки з орієнтовним планом дій.
Категорія: Вчителю на замітку | Додав: Natali_a (07.01.2012)
Переглядів: 1162 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]